Usługi Biura Rachunkowego NaviGeld kierujemy do sektora mini, małych i średnich przedsiębiorstw. Do współpracy zapraszamy:
- Właścicieli spółek z ograniczoną odpowiedzialnością
- Właścicieli spółek osobowych
- Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą.
Zakres usług księgowych dla każdej z firm dobieramy wg potrzeb Klienta, formy prawno-organizacyjnej, wymogów prawa podatkowego, struktury przychodowo-kosztowej oraz przedsięwzięć rozwojowych. Osobom fizycznym rozpoczynającym działalność gospodarczą pomagamy w wyborze formy opodatkowania w oparciu o wstępną analizę przyszłych działań i kalkulacji podatkowych.
Zakres usług:
- usługi księgowe
- usługi kadrowo-płacowe
- usługi BHP
- audyt wewnętrzny
- raporty menadżerskie
- usługi administracyjno-biurowe
Zakres usług księgowych:
• prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych,
• prowadzenie podatkowej książki przychodów i rozchodów,
• prowadzenie ewidencji dla ryczałtu,
• rozliczenia na podstawie karty podatkowej,
• prowadzenie ksiąg i ewidencji pomocniczych (środki trwałe, wartości niematerialne i prawne, wyposażenie, rozrachunki),
• prowadzenie rejestrów podatku VAT,
• przygotowanie deklaracji podatkowych,
• przygotowanie sprawozdań finansowych,
• przygotowanie dokumentacji i rozliczeń z ZUS,
• reprezentowanie przed organami kontroli,
• sporządzanie rocznych zeznań podatkowych PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-28,
• opracowywanie zasad polityki rachunkowości,
• opracowanie zakładowego planu kont.
Zakres usług kadrowo-płacowych:
• naliczanie płac, sporządzanie list płac,
• prowadzenie akt osobowych pracowników,
• prowadzenie imiennych kart przychodów pracowników,
• sporządzanie dokumentacji ZUS związanej z zarejestrowaniem, zmianą danych i wyrejestrowaniem pracowników,
• ewidencja czasu pracy pracowników,
• ewidencja świadczeń wypłacanych pracownikom z ubezpieczenia społecznego,
• sporządzanie podatkowych deklaracji rozliczeniowych i deklaracji ZUS dla płatnika (firmy) – DRA, RCA, PIT-4R, PIT-8AR,
• sporządzanie podatkowych deklaracji rozliczeniowych i deklaracji ZUS dla ubezpieczonych (pracowników) – PIT-11, PIT-40, RMUA,
• przygotowywanie wzorów umów o pracę, zlecenia, o dzieło, rachunków do umów cywilno-prawnych (na zlecenie Klienta),
• wystawianie zaświadczeń dla pracowników o wysokości osiąganych dochodów (na żądanie).
Zakres usług w ramach audytu wewnętrznego:
• analiza jakości pracy dotychczasowego biura rachunkowego (wskazanie błędów, określenie niedoszacowanej lub nadpłaconej wartości zobowiązań podatkowych i ZUS, korekta błędnych zapisów, ewentualne ponowne zaksięgowanie i rozliczenie wskazanych okresów rozrachunkowych),
• modyfikacja planu kont pod określone procesy i procedury, aby wspomóc w firmie rachunkowość zarządczą, procesy controllingowe i decyzyjne,
• dostosowanie sposobu prezentacji zdarzeń gospodarczych na potrzeby firmy związane z raportowaniem i analizami wewnętrznymi,
• pomoc w przetransportowaniu księgowości z biura rachunkowego do powstających w firmie struktur księgowych, wdrażanie procedur księgowych oraz personelu.
Spółkom, które podlegają obowiązkowemu badaniu sprawozdań finansowych polecamy roczny audyt finansowy i księgowy przeprowadzony przez biegłych rewidentów.
Zakres usług BHP:
• obowiązkowe szkolenia wstępne i okresowe pracowników dla wszystkich grup zawodowych,
• ocena ryzyka zawodowego, doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe lub uciążliwe,
• szkolenia oraz audyt w zakresie ochrony przeciwpożarowej,
• kompleksowa obsługa firm w zakresie ochrony środowiska,
• opracowanie zasadniczych i minimalnych wymagań w zakresie eksploatacji maszyn, opiniowanie szczegółowych instrukcji stanowiskowych obsługi maszyn i urządzeń,
• szkolenia z zakresu udzielania pierwszej pomocy,
• prowadzenie postępowania powypadkowego,
• opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pracy,
• systematyczne audyty wewnętrzne, opracowanie rocznych analiz i stanu BHP,
• wdrażanie systemu zarządzania bezpieczeństwem pracy PN-N-18001/OHSAS 18001:2007,
• reprezentowanie przez Państwową Inspekcją Pracy, Państwową Inspekcją Sanitarną oraz przed Państwową Strażą Pożarną.
Zakres innych usług:
• Prace administracyjno-biurowe (przygotowanie pakietu niezbędnych dokumentów administracyjnych, pomagających w kierowaniu i zarządzaniu firmą).
• Analizy i raporty menedżerskie:
- wiekowania należności
- wiekowania zobowiązań
- stanu rozrachunków
- struktury przychodów
- struktury kosztów
- struktury zatrudnienia.
Zapraszamy do współpracy!
Dolnośląskie, Opolskie, Wielkopolskie
Potwierdziliśmy tożsamość właściciela konta na podstawie jego dokumentów identyfikacyjnych.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Zweryfikowaliśmy dane rejestrowe tego Wykonawcy w GUS i potwierdziliśmy, że wskazana osoba kontaktowa jest reprezentantem tego Wykonawcy. Dlatego ten Wykonawca otrzymał znak Sprawdzona Firma.
Każda Sprawdzona Firma może zdobyć certyfikat Polecają Nas Klienci.
Firma posiada pozytywne opinie i jest polecana przez swoich Klientów oraz partnerów biznesowych. Ma również status Sprawdzonej Firmy. Dlatego została nagrodzona certyfikatem Polecają Nas Klienci.
Wykonawca potwierdził ekspercką wiedzę branżową publikując lub recenzując Artykuł Eksperta w Serwisie Oferteo. Więcej w Regulaminie.
Specjalista z sukcesem ukończył szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta.
Chcesz znaleźć się na liście? Załóż bezpłatne konto.
Kolejność na liście zależy m.in. od wykupienia przez firmę opcji promowania, liczby złożonych ofert, opinii poprzednich klientów oraz stopnia wypełnienia wizytówki. Dowiedz się więcej.
Zasady publikacji opinii w naszym
Serwisie sa opisane w Regulaminie
Tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Niestety nie udało nam się potwierdzić, że tę opinię wystawiła osoba, która skorzystała
z usługi lub nabyła produkt od tego Wykonawcy. Więcej o opiniach
w Regulaminie.
Klient i Wykonawca potwierdzili współpracę pomiędzy sobą.
Dbamy o bezpieczną realizację Twojego
zlecenia. Więcej informacji tutaj.
Powiązane produkty i usługi: Agencja interaktywna, Firma szkoleniowa, Pozycjonowanie stron, Przyłącze elektryczne, Usługi księgowe Wrocław, Wirtualne biuro Wrocław, Wymiana instalacji elektrycznej Wrocław
Biuro Rachunkowe NaviGeld oferuje usługi w ramach wstępnych i okresowych szkoleń BHP dla wszystkich grup zawodowych, oceny ryzyka zawodowego oraz audytu jednostek dotyczącego warunków BHP oraz p.poż. Przygotowujemy dokumentację powypadkową oraz opracowujemu instrukcje i procedury BHP. Zapraszamy także do skorzystania ze szkoleń z zakresu udzielania...
Biuro Rachunkowe NaviGeld oferuje usługi naliczania płac oraz prowadzenia pełnej administracji kadrowo-płacowej pracowników Państwa firmy.
Oferujemy dogodne warunki współpracy, atrakcyjne rabaty cenowe, wysoką jakość obsługi oraz korzyści z udziału w programie lojalnościowym.
Do współpracy zapraszamy zarówno właścicieli spółek, jak również osoby ...
Polecamy usługi Biura Rachunkowego NaviGeld w zakresie obsługi księgowej, rozliczeń podatkowych, sprawozdawczości finansowej oraz przygotowania analiz wspierających rachunkowość zarządczą. Do współpracy zapraszamy zarówno właścicieli spółek, jak i osoby fizyczne prowadzące działalność gosppodarczą.
Zapewniamy dogodne warunki współpracy, atrakcyjne...
Nazwa firmy | STREFA SZOKU AGENCJA REKLAMY DOROTA MAZANEK |
Imię (pierwsze) | DOROTA |
Drugie imię | ELŻBIETA |
Nazwisko | MAZANEK |
Data rozpoczęcia działalności | 2011-05-01 |
NIP | 9111433830 |
Regon | 931914883 |
Kraj | Polska |
Województwo | DOLNOŚLĄSKIE |
Powiat | Wrocław |
Gmina | Wrocław-Fabryczna |
Miejscowość | Wrocław |
Kod pocztowy | 54614 |
Poczta | Wrocław |
Ulica | ul. Trawowa |
Numer nieruchomości | 49 |
Numer lokalu | 11 |
Kod i nazwa podstawowej formy prawnej | 9 - Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą |
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej | 099 - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą |
Kod i nazwa formy własności | 214 - Własność krajowych osób fizycznych |
Data wpisu do bazy REGON | 2011-04-14 |
Data powstania | 2011-04-08 |
Data rozpoczęcia działalności | 2011-05-01 |
Kod PKD | Nazwa |
6920Z |
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE Przeważające PKD |
1813Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z PRZYGOTOWYWANIEM DO DRUKU |
4690Z | SPRZEDAŻ HURTOWA NIEWYSPECJALIZOWANA |
4719Z | POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA W NIEWYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH |
4791Z | SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA PRZEZ DOMY SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ LUB INTERNET |
4799Z | POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA POZA SIECIĄ SKLEPOWĄ, STRAGANAMI I TARGOWISKAMI |
5210B | MAGAZYNOWANIE I PRZECHOWYWANIE POZOSTAŁYCH TOWARÓW |
5630Z | PRZYGOTOWYWANIE I PODAWANIE NAPOJÓW |
5819Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA |
5911Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z PRODUKCJĄ FILMÓW, NAGRAŃ WIDEO I PROGRAMÓW TELEWIZYJNYCH |
5912Z | DZIAŁALNOŚĆ POSTPRODUKCYJNA ZWIĄZANA Z FILMAMI, NAGRANIAMI WIDEO I PROGRAMAMI TELEWIZYJNYMI |
5913Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DYSTRYBUCJĄ FILMÓW, NAGRAŃ WIDEO I PROGRAMÓW TELEWIZYJNYCH |
5920Z | DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE NAGRAŃ DŹWIĘKOWYCH I MUZYCZNYCH |
6201Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM |
6209Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH |
6311Z | PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ |
6312Z | DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH |
7021Z | STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA |
7022Z | POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA |
7311Z | DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH |
7312A | POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY CZASU I MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W RADIO I TELEWIZJI |
7312B | POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH DRUKOWANYCH |
7312C | POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH ELEKTRONICZNYCH (INTERNET) |
7312D | POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W POZOSTAŁYCH MEDIACH |
7320Z | BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ |
7410Z | DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE SPECJALISTYCZNEGO PROJEKTOWANIA |
7420Z | DZIAŁALNOŚĆ FOTOGRAFICZNA |
7711Z | WYNAJEM I DZIERŻAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I FURGONETEK |
7712Z | WYNAJEM I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI |
7740Z | DZIERŻAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ I PODOBNYCH PRODUKTÓW, Z WYŁĄCZENIEM PRAC CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM |
8211Z | DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA |
8219Z | WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA |
8230Z | DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW |
8299Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
8559B | POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE |
8560Z | DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ |
9609Z | POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA |
Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.