NaviGeld Biuro Rachunkowe

Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

O specjaliście

Usługi Biura Rachunkowego NaviGeld kierujemy do sektora mini, małych i średnich przedsiębiorstw. Do współpracy zapraszamy:
- Właścicieli spółek z ograniczoną odpowiedzialnością
- Właścicieli spółek osobowych
- Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą.

Zakres usług księgowych dla każdej z firm dobieramy wg potrzeb Klienta, formy prawno-organizacyjnej, wymogów prawa podatkowego, struktury przychodowo-kosztowej oraz przedsięwzięć rozwojowych. Osobom fizycznym rozpoczynającym działalność gospodarczą pomagamy w wyborze formy opodatkowania w oparciu o wstępną analizę przyszłych działań i kalkulacji podatkowych.

Zakres usług:
- usługi księgowe
- usługi kadrowo-płacowe
- usługi BHP
- audyt wewnętrzny
- raporty menadżerskie
- usługi administracyjno-biurowe

Zakres usług księgowych:
• prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych,
• prowadzenie podatkowej książki przychodów i rozchodów,
• prowadzenie ewidencji dla ryczałtu,
• rozliczenia na podstawie karty podatkowej,
• prowadzenie ksiąg i ewidencji pomocniczych (środki trwałe, wartości niematerialne i prawne, wyposażenie, rozrachunki),
• prowadzenie rejestrów podatku VAT,
• przygotowanie deklaracji podatkowych,
• przygotowanie sprawozdań finansowych,
• przygotowanie dokumentacji i rozliczeń z ZUS,
• reprezentowanie przed organami kontroli,
• sporządzanie rocznych zeznań podatkowych PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-28,
• opracowywanie zasad polityki rachunkowości,
• opracowanie zakładowego planu kont.

Zakres usług kadrowo-płacowych:
• naliczanie płac, sporządzanie list płac,
• prowadzenie akt osobowych pracowników,
• prowadzenie imiennych kart przychodów pracowników,
• sporządzanie dokumentacji ZUS związanej z zarejestrowaniem, zmianą danych i wyrejestrowaniem pracowników,
• ewidencja czasu pracy pracowników,
• ewidencja świadczeń wypłacanych pracownikom z ubezpieczenia społecznego,
• sporządzanie podatkowych deklaracji rozliczeniowych i deklaracji ZUS dla płatnika (firmy) – DRA, RCA, PIT-4R, PIT-8AR,
• sporządzanie podatkowych deklaracji rozliczeniowych i deklaracji ZUS dla ubezpieczonych (pracowników) – PIT-11, PIT-40, RMUA,
• przygotowywanie wzorów umów o pracę, zlecenia, o dzieło, rachunków do umów cywilno-prawnych (na zlecenie Klienta),
• wystawianie zaświadczeń dla pracowników o wysokości osiąganych dochodów (na żądanie).

Zakres usług w ramach audytu wewnętrznego:
• analiza jakości pracy dotychczasowego biura rachunkowego (wskazanie błędów, określenie niedoszacowanej lub nadpłaconej wartości zobowiązań podatkowych i ZUS, korekta błędnych zapisów, ewentualne ponowne zaksięgowanie i rozliczenie wskazanych okresów rozrachunkowych),
• modyfikacja planu kont pod określone procesy i procedury, aby wspomóc w firmie rachunkowość zarządczą, procesy controllingowe i decyzyjne,
• dostosowanie sposobu prezentacji zdarzeń gospodarczych na potrzeby firmy związane z raportowaniem i analizami wewnętrznymi,
• pomoc w przetransportowaniu księgowości z biura rachunkowego do powstających w firmie struktur księgowych, wdrażanie procedur księgowych oraz personelu.

Spółkom, które podlegają obowiązkowemu badaniu sprawozdań finansowych polecamy roczny audyt finansowy i księgowy przeprowadzony przez biegłych rewidentów.

Zakres usług BHP:
• obowiązkowe szkolenia wstępne i okresowe pracowników dla wszystkich grup zawodowych,
• ocena ryzyka zawodowego, doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe lub uciążliwe,
• szkolenia oraz audyt w zakresie ochrony przeciwpożarowej,
• kompleksowa obsługa firm w zakresie ochrony środowiska,
• opracowanie zasadniczych i minimalnych wymagań w zakresie eksploatacji maszyn, opiniowanie szczegółowych instrukcji stanowiskowych obsługi maszyn i urządzeń,
• szkolenia z zakresu udzielania pierwszej pomocy,
• prowadzenie postępowania powypadkowego,
• opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pracy,
• systematyczne audyty wewnętrzne, opracowanie rocznych analiz i stanu BHP,
• wdrażanie systemu zarządzania bezpieczeństwem pracy PN-N-18001/OHSAS 18001:2007,
• reprezentowanie przez Państwową Inspekcją Pracy, Państwową Inspekcją Sanitarną oraz przed Państwową Strażą Pożarną.

Zakres innych usług:
• Prace administracyjno-biurowe (przygotowanie pakietu niezbędnych dokumentów administracyjnych, pomagających w kierowaniu i zarządzaniu firmą).
• Analizy i raporty menedżerskie:
- wiekowania należności
- wiekowania zobowiązań
- stanu rozrachunków
- struktury przychodów
- struktury kosztów
- struktury zatrudnienia.

Zapraszamy do współpracy!

Branża

Obszar działania

Dolnośląskie, Opolskie, Wielkopolskie

Opinie

Brak opinii 0 opinii

Jesteś zadowolonym Klientem firmy?

Dodaj opinię

Otrzymaj bezpłatną wycenę

od specjalistów takich jak NaviGeld Biuro Rachunkowe
Co chcesz zlecić lub kupić?

Oferta

Szkolenia i audyt BHP

Polska

Biuro Rachunkowe NaviGeld oferuje usługi w ramach wstępnych i okresowych szkoleń BHP dla wszystkich grup zawodowych, oceny ryzyka zawodowego oraz audytu jednostek dotyczącego warunków BHP oraz p.poż. Przygotowujemy dokumentację powypadkową oraz opracowujemu instrukcje i procedury BHP. Zapraszamy także do skorzystania ze szkoleń z zakresu udzielania...

Rozwiń

Usługi kadrowo-płacowe

Polska

Biuro Rachunkowe NaviGeld oferuje usługi naliczania płac oraz prowadzenia pełnej administracji kadrowo-płacowej pracowników Państwa firmy. Oferujemy dogodne warunki współpracy, atrakcyjne rabaty cenowe, wysoką jakość obsługi oraz korzyści z udziału w programie lojalnościowym. Do współpracy zapraszamy zarówno właścicieli spółek, jak również osoby ...

Rozwiń

Księgowość, rozliczenia podatkowe, sprawozdawczość finansowa

Polska

Polecamy usługi Biura Rachunkowego NaviGeld w zakresie obsługi księgowej, rozliczeń podatkowych, sprawozdawczości finansowej oraz przygotowania analiz wspierających rachunkowość zarządczą. Do współpracy zapraszamy zarówno właścicieli spółek, jak i osoby fizyczne prowadzące działalność gosppodarczą. Zapewniamy dogodne warunki współpracy, atrakcyjne...

Rozwiń

Kontakt

Formularz kontaktowy

captchaImage
Następny obraz
Klikając w przycisk „Wyślij” wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Oferteo S.A., która będzie ich Administratorem. Mamy siedzibę we Wrocławiu (50‑559) przy ul. Świeradowskiej 51‑57/102A. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu zapewnienia komunikacji pomiędzy Tobą, a tym Dostawcą usług lub produktów, w tym poinformowania Dostawcy kto jest nadawcą wiadomości. Na wypadek rozstrzygania ewentualnych roszczeń lub sporów będziemy przechowywać Twoje dane przez 12 miesięcy. w ten sposób zabezpieczamy interesy Oferteo i wszystkich naszych Użytkowników. Gwarantujemy spełnienie Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, prawo wniesienia sprzeciwu, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji wyżej wymienionego celu. Więcej na temat sposobu, czasu przetwarzania i przekazywania Twoich danych osobowych oraz skarg, znajdziesz w Polityce Ochrony Prywatności.

Adres

ul. Trawowa 49 lok.11, 54-614 Wrocław

WWW

www.navigeld.pl

Telefon

509 ••• ••• Pokaż numer

Dane rejestrowe

Firma

Nazwa firmy STREFA SZOKU AGENCJA REKLAMY DOROTA MAZANEK
Imię (pierwsze) DOROTA
Drugie imię ELŻBIETA
Nazwisko MAZANEK
Data rozpoczęcia działalności 2011-05-01
NIP 9111433830
Regon 931914883

Siedziba

Kraj Polska
Województwo DOLNOŚLĄSKIE
Powiat Wrocław
Gmina Wrocław-Fabryczna
Miejscowość Wrocław
Kod pocztowy 54614
Poczta Wrocław
Ulica ul. Trawowa
Numer nieruchomości 49
Numer lokalu 11

Forma prawna

Kod i nazwa podstawowej formy prawnej 9 - Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej 099 - Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą
Kod i nazwa formy własności 214 - Własność krajowych osób fizycznych

Rejestracja

Data wpisu do bazy REGON 2011-04-14
Data powstania 2011-04-08
Data rozpoczęcia działalności 2011-05-01

Zakres działalności (PKD)

Kod PKD Nazwa
6920Z DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE
Przeważające PKD
1813Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z PRZYGOTOWYWANIEM DO DRUKU
4690Z SPRZEDAŻ HURTOWA NIEWYSPECJALIZOWANA
4719Z POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA W NIEWYSPECJALIZOWANYCH SKLEPACH
4791Z SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA PRZEZ DOMY SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ LUB INTERNET
4799Z POZOSTAŁA SPRZEDAŻ DETALICZNA PROWADZONA POZA SIECIĄ SKLEPOWĄ, STRAGANAMI I TARGOWISKAMI
5210B MAGAZYNOWANIE I PRZECHOWYWANIE POZOSTAŁYCH TOWARÓW
5630Z PRZYGOTOWYWANIE I PODAWANIE NAPOJÓW
5819Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA
5911Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z PRODUKCJĄ FILMÓW, NAGRAŃ WIDEO I PROGRAMÓW TELEWIZYJNYCH
5912Z DZIAŁALNOŚĆ POSTPRODUKCYJNA ZWIĄZANA Z FILMAMI, NAGRANIAMI WIDEO I PROGRAMAMI TELEWIZYJNYMI
5913Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z DYSTRYBUCJĄ FILMÓW, NAGRAŃ WIDEO I PROGRAMÓW TELEWIZYJNYCH
5920Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE NAGRAŃ DŹWIĘKOWYCH I MUZYCZNYCH
6201Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM
6209Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH
6311Z PRZETWARZANIE DANYCH; ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI (HOSTING) I PODOBNA DZIAŁALNOŚĆ
6312Z DZIAŁALNOŚĆ PORTALI INTERNETOWYCH
7021Z STOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA
7022Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
7311Z DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH
7312A POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY CZASU I MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W RADIO I TELEWIZJI
7312B POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH DRUKOWANYCH
7312C POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W MEDIACH ELEKTRONICZNYCH (INTERNET)
7312D POŚREDNICTWO W SPRZEDAŻY MIEJSCA NA CELE REKLAMOWE W POZOSTAŁYCH MEDIACH
7320Z BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ
7410Z DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE SPECJALISTYCZNEGO PROJEKTOWANIA
7420Z DZIAŁALNOŚĆ FOTOGRAFICZNA
7711Z WYNAJEM I DZIERŻAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I FURGONETEK
7712Z WYNAJEM I DZIERŻAWA POZOSTAŁYCH POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI
7740Z DZIERŻAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ I PODOBNYCH PRODUKTÓW, Z WYŁĄCZENIEM PRAC CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM
8211Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
8219Z WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
8230Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW
8299Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
8559B POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
8560Z DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ
9609Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA

Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.